KrajowyTransport.pl
Kategorie

Poczta Polska pozytywnie się zmienia!

Poczta Polska w szybkim tempie odchodzi od wizerunku archaicznej instytucji do której to klient musi przyjść. W ostatnich latach obserwujemy masę pracy włożonej w zmianę wizerunku i systemów obowiązującej w spółce. Od niedawna - 27 maja mamy do dyspozycji nowatorskie pocztowe rozwiązania. Więcej w tekście poniżej:

Sprawne i szybkie nadanie przesyłki dzięki internetowej aplikacji i mobilne powiadomienia o doręczeniu - to tylko niektóre elementy nowej oferty paczkowej Poczty Polskiej. Od 27 maja Klienci Poczty będą mogli korzystać z Multipaczki, która łączy zalety pięciu dotychczasowych produktów. Będzie prościej i co do zasady taniej.

 Zmiany to element strategii Poczty, której celem jest ekspansja na rynku paczkowym.    Multipaczka to rozwiązanie, które łączy pięć dotychczasowych ofert - Przesyłkę pobraniową, Paczkę pocztową PLUS, E-przesyłkę, Przesyłkę Gabarytową oraz Przesyłkę na warunkach szczególnych. W ramach oferty realizowane są przesyłki z zadeklarowaną wartością w określonym gabarycie i maksymalnej masie do 30 kg. Multipaczki można nadać w opakowaniu własnym lub w jednym z pięciu rodzajów EKO opakowań dedykowanych usłudze. Klienci biznesowi, korzystający dotychczas z usług, które skupiają się w Multipaczce, na nowe warunki przejdą od początku nowego roku.        - Poczta Polska zmienia się. Nowa oferta oraz dokonywane inwestycje są kolejnym tego dowodem. Dostosowujemy nasze produkty do trendów na rynku i potrzeb klientów, którzy oczekują prostych rozwiązań oraz szybkiej i profesjonalnej obsługi – podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.   - Multipaczka to konsekwencja działań strategicznych jakie realizujemy. To kolejna odsłona Poczty Polskiej po mocnym uderzeniu, jakim był lifting naszych usług kurierskich - Pocztexu, który zaowocował rekordową sprzedażą w tym segmencie– dodaje Janusz Wojtas.

 Szybciej

Nowy produkt znacząco ułatwia proces nadawania oraz obsługi. Aplikacja Elektroniczny Nadawca umożliwia przygotowanie przesyłki w domu lub w biurze – samodzielnie możemy wydrukować etykiety adresowe, budować bazę odbiorców, a informację o potwierdzeniu nadania otrzymamy na skrzynkę mailową. Klienci korzystający z usług pocztowych w sposób tradycyjny otrzymują natomiast jeden blankiet, na którym znajduje się pełen zakres oferty. Tym samym nie muszą tracić czasu na zastanawianie się, którą ofertę usługową wybrać, ponieważ mają jedną przejrzystą usługę wraz z usługami dodatkowymi do wyboru. Znacznym ułatwieniem dla klientów jest również ograniczenie formalności. Miejsce kilku obszernych regulaminów i cenników opisujących każdą z konsolidowanych usług paczkowych zastąpią czytelne regulacje związane z jedną usługą Multipaczka. Tradycyjne awizo zostanie uzupełnione komunikacją sms’ową oraz mail. Klienci otrzymają powiadomienie o nadejściu przesyłki, zrealizowaniu usługi, a także awizacji. By skorzystać z tej możliwości, należy podać dane kontaktowe adresata oraz wykupić usługę dodatkową potwierdzenia doręczenia albo zwrotu. Status realizacji usługi na  każdym z jej etapów klienci mogą sprawdzić samodzielnie na stronie internetowej www.sledzenie.poczta-polska.pl  Taniej  Oferta Multipaczka to także co do zasady niższa cena. W porównaniu do przesyłki pobraniowej, która będzie stanowić największy procentowy udział w Multipaczce, nowa oferta będzie tańsza we wszystkich kategoriach wagowych. Wysokość opłaty za przesyłkę zależy od masy przesyłki oraz wybranych opcji i usług dodatkowych. Klienci mogą dodatkowo obniżyć cenę korzystając z nadania towaru w jednym z pięciu ekologicznych opakowań Poczty Polskiej.  Lepiej  Każda z przesyłek traktowana będzie jako wartościowa z zadeklarowaną wartością 100 zł, bądź wyższą jeżeli klient złoży taką deklarację.  Kolejnym atutem jest dodatkowe ubezpieczenie, którego najniższy próg opłaty wynosi 0,50 zł., dla przesyłki o wartości  do 500 zł. Ubezpieczenie przesyłki o wartości do 20 000 zł kosztuje 2,20 zł. Nadawca za niewielką opłatę otrzymuje wysokie bezpieczeństwo powierzonych przesyłek.   Korzyści dla Klienta  

* łatwiejsze przygotowanie przesyłek do nadania za pomocą aplikacji internetowej  Elektroniczny Nadawca  * minimum formalności – jedna usługa – wiele możliwości * nowoczesna usługa, wykorzystująca technikę mobilną - powiadomienie sms-em lub e-mailem o nadejściu przesyłki * śledzenie etapu opracowywania i przebiegu przesyłki na stronie internetowej  www.sledzenie.poczta-polska.pl    * odpowiedzialność finansowa Poczty za nadanie  * możliwość dodatkowego ubezpieczenia przesyłki  * usługa realizowana bez zawierania pisemnej umowy * możliwość nadania przesyłki w opakowaniu własnym Klienta oraz nakładu Poczty Polskiej      * traktowanie  wszystkich przesyłek jako wartościowe     * usługi dodatkowe (m.in. pobranie, sprawdzenie zawartości, gwarantowany termin doręczenia)

Źródła : http://media.poczta-polska.pl

 

Artykuł z dnia

Archiwum artykułów