KrajowyTransport.pl
Kategorie

Paczkami Polska stoi

przesylka paczek poczty polskiej

Trzeci kwartał roku 2014 przyniósł skok o 20 proc. w kwestii wysyłanych paczek. Dane klarownie pokazuje Barometr Paczkowy Poczty Polskiej. Pod uwagę brane są paczki przekazywane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Główną przyczyną sukcesów jest wzrost zainteresowania sklepami internetowymi. – Ilości wysyłek wzrosną w tym roku o około 19%.ze względu na handel internetowy– mówi Janusz Wojtas, z zarządu Poczty Polskiej S.A.  – Poczta Polska zyskuje jednak więcej, nawet do 30% udziałów w tym rynku – dodaje Janusz Wojtas.

E-zakupy stają się rutyną

Zróżnicowany wybór w sklepach internetowych zdecydowanie zachęca i rozleniwia. najczęściej kupujemy: artykuły domowe , dla dzieci, odzież, obuwie i kosmetyki. Wzrasta także udział "ciężkich" zakupów, jak: materiały budowlane, sprzęt AGD, RTV i komputerowy oraz żywność.

Istnieje wyraźna gradacja potrzeb podczas wyboru przesyłki czy to pocztowej, czy kurierskiej są:

Doręczenia w terminie (41%)

Dobry stosunek ceny usługi do konkurencji (34%)

Dbanie o brak uszkodzeń (22%).

Brak zagubień towaru (20%)

Wysoka skuteczność doręczeń do osób prywatnych (18%)

Możliwość obserwowanie trasy przesyłki (16%).

Krótki okres oczekiwania na odbiór przesyłki (15%)

Ofertę dostosowaną do indywidualnych potrzeb (12%).

Rodacy nadali o 40 % więcej pocztowych przesyłek kurierskich. Tak duże zainteresowanie klientów usługami kurierskimi, w tym przede wszystkim usługą Kurier 48.

Źródło: poczta-polska. pl

Artykuł z dnia

Archiwum artykułów