Droższe ubezpieczenia - lepszy serwis.
Jak zapewnia Artur Borowiński, prezes zarządu Compensy już niebawem może dojść do skokowych podwyżek ubezpieczeń komunikacyjnych. Taka sytuacja wynika z relacji niskich cen obecnych ubezpieczeń do poziomu serwisu oferowanego przez ubezpieczycieli.
Jakkolwiek ciężko będzie przekonać osoby aktualnie opłacające niższe stawki do podwyżek w imię wyższego dobra, być może te zmiany przyniosą ostatecznie pozytywne efekty.
Nowe pola konkurencji ubezpieczycieli.
Zmiany są również podyktowane oczekiwaniami klientów, cena jako czynnik najważniejszy nadal odgrywa kluczową rolę, jednak popularne staje się likwidowanie szkód u swojego ubezpieczyciela pomimo szkody wywołanej przez użytkownika innego towarzystwa. Wszystko zaczyna sprowadzać się do terminowego rozliczenia problemu.
Co proponuje Compensa?
– Od 1 kwietnia wprowadziliśmy unikalne rozwiązanie na rynku, zaopatrzyliśmy wszystkich naszych rzeczoznawców w mobilny sprzęt komputerowy, dzięki czemu już na miejscu wyceniamy szkodę, jesteśmy gotowi od razu uzgodnić wartość szkody. Klient właściwie w ciągu 2-3 dni uzyskuje odszkodowanie na swoje konto. Jest to totalna rewolucja na rynku i myślę, że nasi klienci będą z tego bardzo zadowoleni – mówi Artur Borowiński.
Czy droższe usługi będą do przełknięcia jeśli poszkodowany otrzyma gotókę już w parę godzin po oględzinach? Rynek zweryfikuje.
K.H
Artykuł z dnia
Archiwum artykułów