
Szeroko zakrojona inicjatywa wielu podmiotów (ponad 50 różnych instytucji) oraz służb, została zainaugorawana w największych polskich miastach. Odpowiednie briefingi odbyły się w Gdańsku, Warszawie, Lublinie oraz Poznaniu. Nazwa kampanii w pełni oddaje założenia organizatorów oraz patrona Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie.
Wedle informacji z oficjalnej strony swietokrzyskiej Policji, kampania wykorzysta ponad 400m2 wielkoformatowych powierzchni w całym kraju.
Kampania w największych miastach
Billboardy mają pojawić w wytypowanych węzłąch komunikacyjnych, notujących największy ruch. Świetnym przykładem jest mural nieopodal stacji Metra Politechnika w Warszawie.
Kampania wpasowuje się idealnie w najgroźniejszy okres na drogach, kiedy nie tylko upał i korki, lecz także nieodpowiedzialność wielu kierowców składają się na słabe statystyki bezpieczeństwa.
Ciekawe czy w Polsce doczekamy się podobnych akcji, dotyczących rozmów przez telefon podczas jazdy czy agresji na drodze?
źródło: swietokrzyska.policja.gov.pl /fot: http://nigdyniejezdzepoalkoholu.pl
Artykuł z dnia
Archiwum artykułów